['M
-, les Députiez des Celestins;
DE LA VILLE DE PARIS..
Bourgeois de laditte Ville.
337
Le Maçon, • : Michel Hinsselin,
Perlan,
Guerrier,
de Beausse,
Bourgeois,
Maheut,
de La Fa,
Hac,
Perrot,
Jamart,
Le Moyne,
Canaye,
de Nouveau,
d'Auvergne,
Bourguignon,
Le Juge,
Chocart,
Marlin Le Conte,
Menthelon,
Pilleur,
Roussellet,
Rigollet,
Du Metz,
Le Normant,
d'Aulnay,
L'Escot,
Jehan Maheut,
François Givart,
François Beaugendre,
Jehan Lambert,
Des Croisettes,
Devetz,
Jacques Nicolaï,
Jehan Chesnart,
Cossart,
Le Secq,
Merault,
de Creil,
Salvancy,
Boucher,
Targer,
M" Charles Le Conte,
Faure,
Du Boys,
Tuffier,
[Quarteniers];
Après que ledict Sieur Prevost des Marchans a faict entendre à laditte Assemblée l'occasion d'icelle, et lecture faitte dudict Eddict de érection desdictz deux Contrerolleurs des rentes d'icelle Ville, donné au mois de Decembre dernier, et de - l'arrest de la Court du cinquiesme jour du present mois : par lequel il auroict esté ordonné par laditte Court que, avant que procedder à la veriffication d'icelluy Ed­dict il seroict monstré et communicqué ausdictz Sieurs Prevost des Marchans et Eschevins.
Et oultre, remonstré que le Clergé de France, doibt grandes sommes de deniers à laditte Ville, à cause des renies par eulx constituées à icelle, qu'ilz ne tiennent compte de paier, quelques termes que l'on leur ayt donnez et saisies que l'on ayt faict faire de leur temporel M : qui est-cause que' le Receveur de laditte Ville ne peult paier les arreraiges desdittes rentes, dont se font chascun jour plusieurs plaintes; priant et interpolant par ledict Sieur.Prevost les De­puttez du Clergé en cesle Ville, assistans à laditte Assemblée, de en faire remonstrance à icelluy Clergé et faire paier ce qu'ilz doibvent à icelle Ville pour les arreraiges desdittes rentes.
A quoy Messieurs de Breda, archidiacre de Paris, et Richevilain, chanoine, ont faict responce et dict que lesdictz du Clergé Ieur ont donné charge de dire à la presente Assemblée qu'ilz se sont cy devant assemblez et encores ce jour d'huy, et se assem­bleront encores demain au Louvre, au logis de Mon­seigneur le Cardinal de Guise '2), pour y pourveoir et donner ordre; et espèrent sy bien faire que, dedans le mois de Febvrier pour le plus tard, laditte Ville aura occasion de s'en contenter et ceulx ausquelz les­dittes rentes sont deues.
Et le tout mis en deliberation, a esté conclud, advisé et deliberé : . .
"Que la Ville se doibt opposer à la veriffication dudict Eddict en laditte Court de Parlement, pour la périlleuse et dangereuse consequence d'icelluy, et autres causes qui seront desduittes par les causes d'opposition. Et après icelle opposilion formée, en faire trés humbles remonstrances au Roy avec la­ditte Court, si elle trouve bon et que besoing soit, comme estant ledict Eddict à la foulle et dommaige
Bourgeois de laditte Ville;
O. Pour plus de détails, sur ce litige, cf. la note 2 des.pages 3o6 et 3og.
(2) "Monseigneur Ie Cardinal de Guisen : sur ce prélat, voir la note 15 de la page 109.
43
IUi>IUUL1\l{ .-(ATI O "«A LK.